tisdag 11 september 2007

Lika rädd som man är innan, lika nöjd är man efter..

..att ha provat något som egentligen skrämmer skiten ur en. Jag var redo för vad som helst på hiphopen igår. Att instruktören skulle skratta. Att alla andra skulle titta först på mig, sedan på instruktören, sedan på mig igen- sedan skulle alla andra också skratta. De skulle skratta så mycket att lektionen var tvungen att ställas in. Hela dansstudion skulle behöva stänga för resten av kvällen. Någon skulle lägga upp min förnedring på Youtube och så skulle en hel värld skratta. Alla, alla, alla skulle skratta utom jag. För jag skulle gråta. Och kanske även halta. Men så blev det inte! Jag hade roligt, roligare, roligast!! Och har som en bonus här på höstkanten fått en anledning att se fram emot måndagar. Cause I´m a hip-hopper yes I am...:-)

1 kommentar:

Fanny sa...

Va skoj det låter! :-D Måndagar brukar ju annars vara rätt händelselösa.