fredag 14 september 2007

I afton gitarrhjälte, imorgon fest-hjälte, söndag slagen hjälte?

Ikväll ska jag hem till Fanny och Harald. Förutom att vi ska äta mat och dricka vin ska vi även spela Guitar hero. Jag håller i och för sig i gitarren som en frälsningsarmé-tant, och kan bara spela på nivån easy men i övrigt är jag en jävel på smells like teen spirit:-D Ganska långa ackord och man behöver bara klara av att hantera två färgade knappar:-) I och för sig kan det också vara ganska svårt efter några glas vin...Trevligt som attan ska det bli i alla fall!

Imorgon ska jag på födelsedagskalas i Gamla stan och det ska också bli fantastiskt skoj. Av erfarenhet vet jag att födelsedagsbarnets fester kan hålla på till gryningen så jag gissar att söndag blir, precis som det är tänkt, en vilodag.

Digit: Hela helgen!

Digitnot: Dagens lunch. krosstomater mellan hårdbrända lasagneplattor är INTE en vegetarisk lasagne...

Inga kommentarer: