måndag 17 september 2007

En söndag med både Flip och flopp

Söndagens absolut roligaste: Vi gick på Pablo Francisco på China-teatern och han hade med sig en kille som heter Flip. Jag tror banne mig att jag skrattade sönder ett revben! In på www.flipisfunny.com och skratta! Pablo var för övrigt inte så trist han heller;-) Ett tag skrattade jag så mycket att läpparna fick samma ljusblå nyans man alltid hade när man var liten och badade i havet tills någon bokstavligt talat tvingade en att komma upp ur vattnet. Herrejeeesus säger jag bara. Så här borde alla söndagar vara!

Söndagens mest otippade: En helt främmande turist som gav sitt SL-åkkort till mig för han hade åkt klart. Det är sådana små saker som visar att det nog finns hopp om mänskligheten ändå...Thanks stranger, appreciate it:-)

Största floppen var regnet som antog rent syndaflods-mässiga proportioner. Jag har upptäckt att jag själv är lite som SL; Varit här hela livet men blir ändå helt chockad av dåligt väder. Well, well är man så jonig får man stå ut med pudelfrissa och mascara-kinder....Hej 80-talet jag behåller pudel-frissan och Mötley crue-sminket så ring inte mer. Typ.

Inga kommentarer: