torsdag 2 augusti 2007

En vecka fylld av stolthet, sport och skojigheter.

Då, kära vänner, har prideveckan startat och jag kommer tillbringa största delen av min vakna tid i tantolunden. Eftersom årets tema är sport har jag faktiskt provat några andra saker än hundra meter helrör. Igår fick jag till exempel prova bågskytte och tro´t eller ej men det visade sig att jag var jättebra på det!Av ren förvåning sade jag till instruktören: Jag var ju bra på det här med skjut. Sedan blev jag illröd. Och sprang därifrån. Så det blev ju 2in1 när det gäller sportigheter då. Både skytte(INTE skjut of course) och sprint. Det finns flera sätt att ta del av mina fortsatta, galna äventyr:

Här kommer det t.ex dyka upp nya bilder flera gånger om dagen
www.mobilblogg.nu/bierbie

Jag har även blivit intervjuad av mizz dorsia för fejmtv så mina begåvade åsikter om livet och sport finns att ta del av här:

www.fejmtv.se

Och det sista (och bästa sättet) är att komma ner till tantolunden och ta ett glas med mig ifall du har vägarna förbi. Happy pride på er allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där. Du verkar ha haft det kul på semestern. Synd att jag inte var hemma när du kom ner hit till Malmö. Hade kanske varit awkward att träffas, men vad 17, det hade gått över.

Jag ska stolt informera dig om att jag har skaffat en egen blog. Så om du vill spionera tillbaks är det bara att passa på :)

www.metrobloggen.se/kamadesign

Ja, just det, det är Katarina om du inte kommer ihåg mig (snyft)