fredag 24 augusti 2007

trevlig torsdag och festlig fredag!

Igår var jag och träffade en tjejkompis som jag träffar alldeles för sällan. Vi funderade båda på varför det blir så eftersom vi har så trevligt när vi väl ses! Så, kom hon på den radikala idén att bjuda mig på middag och vin, oerhört najs naturligtvis! Detta ska vi nu försöka få på rull så nästa gång bjuder jag, och inte då om ett par två år utan om ett par två veckor. Det var en fantastiskt trevlig kväll på alla sätt; sällskapet, maten, drycken. Och inte minst omgivningen. Vitt vin och stilla vågskvalp på Mälarpaviljongen är ganska svårslaget faktiskt!

Idag är det fredag och jag har fått byta rum och sitter nu i den så kallade "ateljén". Detta måstw självfallet firas så jag ska därmed ha invigningsgala av mitt bord idag. Faktiskt kommer jag att gå till köket och korka upp en flaska vin så fort jag skrivit klart detta inlägg.

Ha en fantastisk helg vänner!

Inga kommentarer: