tisdag 7 augusti 2007

Hej kontoret nu är jag tillbaka! Kroppsligt i alla fall...

Jaha, då var semestern slut för den här gången. Det känns lite baklänges att ta det lite halvlugnt i ett par veckor och sedan riva av en hel partajvecka som avrundning. Jag kan ju inte påstå att jag känner mig precis utvilad efter priden...Men det är faktiskt roligt att vara tillbaka på kontoret och träffa alla härligt stolliga kollegor och höra om hur de haft det. Ett tecken på att jag i alla fall verkligen stängt av jobbet under semestern är att jag inte för mitt liv kunde komma på mitt lösenord till datorn imorse! Jag hoppas i alla fall att det beror på semestern och inte hårfärgen;-) Kontentan är i alla fall att jag helt enkelt fick byta lösenord. Ironiskt nog badade jag första gången igår på hela sommaren så där sista semesterdagen. Tack och lov så åker jag på en veckas sol-och-badsemester till Malta i september så det känns skönt att ha ett litet äventyr att se fram emot inom en hyfsat snar framtid. Nu ska jag ta en kopp kaffe till och se om jag kan få hjärnan att inse att vi är på kontoret nu:)

2 kommentarer:

Fanny sa...

Malta! Häääärligt. Men vi får ta en bubbelkväll på Clarion innan du åker... när åker du?

Digidiva sa...

Ja vi måste absolut bubbla! Jag åker inte förrän sista veckan i september så det finns gott om tid. Vid fler tillfällen till och med. Bubbel och praliner, det är livet det:-)