fredag 8 juni 2007

Vill du att datorn ska komma ihåg ditt lösenord? Ja tack!

Datorn kom inte alls ihåg mitt lösenord. Inte jag heller. Därav detta veckolånga tillfälliga avbrott på min blogg. Efter mycket frustration och funderingar kom jag på att jag skrivit ner detta på någon papperslapp som skulle ligga någonstans. Jag hittade till slut lappen någonstans! Den var så nära men ändå så långt borta. Nämligen i min bermudatriangel till handväska. Där samsas allt från taxikvitton,pennor och gamla gem till tomma tuggummipaket och annat löst pappersmaterial. Om man slår upp ordet diverse i en ordbok så är det nog en bild på min handväska där. Så, nu är jag i alla fall tillbaka i cyberrymden igen!!! Här kommer därför en snabb resumé om vad som hänt under den gångna veckan. Jag har blivit om inte blond, så i alla fall väldigt mycket ljusare. Bildbevis:

Jag tror att jag har roligare. Det kan i och för sig hänga ihop mer med att sommaren kommit än hårfärgen;-)

Övrigt jag hunnit med sen förra veckan är: Spela årliga fett lajban-brännbollscupen, fira nationaldag, promenera i hagaparken, sola i vasaparken, äta i tegnérlunden, och till slut dricka tingeling-dricka lite varstans i Hufvudstaden:-)

Kommande helg ska jag inte springa maran, utan istället picknicka på Långholmen och passa på att titta på alla fantastiskt duktiga ståuppare som ska uppträda där hela dagen lång! Ett grillningsevent är också inplanerat och solskyddsfaktor ska inhandlas så att jag kan anta någon slags brun färg istället för att vara eksemrosa hela juni.

Digit: Just nu är allting skitbra. Bara riktigt larvigt skitbra. Tralelalilaa:)

Digitnot: Finns för tillfället inget. Se ovan.


3 kommentarer:

fanny sa...

Men VAD jag har saknat dig! :-D
Det där med handväskor är skoj. Jag har en svart handväska som också är ett enormt svart hål. Gahhh. Har fått ett enormt piffigt tips av någon: köp små neccessärer och lägg inuti handväskan för olika grejer... hm. undrar hur många små neccessärer det får plats i min handväska?

Digidiva sa...

Fanny--> Tack stumpan:-) Det är trevligt att vara tillbaka. Vad lär man sig av den här incidenten...? Jo, att man aldrig ska underskatta sin egen senilitet;-)

Fanny sa...

kan man vara senil redan vid 27? Hahahaha. Ja, kanske.