torsdag 17 december 2009

Julfest

En bild säger mer än tusen ord och jag tror de här tre bilderna sammanfattar gårdagen ganska bra. Det är bra det för jag är alldeles för trött för att orka skriva flera tusen ord. Det kostar att ligga på partytopp, men hej, någon måste ju göra det! ;)



Brasa tänd i öppna spisen för att komma i glögg/jul/feststämning. Komplett med vedklabbs-knaster och allt. Mys på hög nivå.

Drycken flödade, skratten ekade, festen rockade.

Och det här var lätt kvällens märkligaste. Killarna på bilden dricker en märklig drink som heter suck´n´blow. Det gick ut på att den ena blåste för allt vad den var värd i ena änden av ett rör och då skulle den andra så småningom få ner en sexa spritgelé i svalget. Det är nog det konstigaste jag sett sen jag båtluffade på Grekland på 90-talet. Jag testade INTE den spritsorten, men i princip alla andra hela vägen från glöggen till champagnen. Urk.

Inga kommentarer: