lördag 12 december 2009

December är en partymånad.

Festligheterna avlöser varandra i en rasande takt, vilket så klart är väldigt skoj. I torsdags var det julfest med Söderhavet och om en kväll skulle kunna definieras som en godissort så kan man nog kalla det gott och blandat. God mat på Villa Källhagen, blev goda drinkar på T-baren och sen mitt i alltihopa blandade vi in bowling, skytte och fotbollsturnering på Ballbreakers. Efter en macho/adrenalinövning till bombastiska 90-talslåtar avrundade vi aftonen på KB där vi hade intressanta diskussioner dels med varandra, dels med de alkoholiserade kulturinventarierna som förmodligen suttit där och druckit sherry sen sjuttiotalet. Igår behövde jag helt enkelt vila och ladda om eftersom det är dags för lilla julafton idag. Ha en förträfflig lördag allesammans. Själv ska jag ta mig en fika innan jag övergår till drycker med lite mer alkoholhaltig karaktär! :)

Inga kommentarer: