onsdag 22 juli 2009

skärgård-city-skärgård

http://blog.rewdboy.com/ skyller Rudde sina dåliga uppdateringar på att han sitter i en koja i skogen med urusel uppkoppling. Jag har egentligen ingenting alls att skylla men här kommer ändå en sammanfattning på varför just jag inte bloggar skitmycket:

Igår: Lite mat med trevligt sällskap på Strömma kanalbar. En råraka kostar 145 kronor där. Men om man får en råraka som innehåller hår får man den gratis. Råreko eller hur....Vi var tvungna att snabbt dela på en flaska rosé för att komma över den upplevelsen.

Idag: Lunch i gamla stan i två timmar. Stillsamt turistande och flanerande genom stan så jag var inte hemma förrän efter ytterligare 2 timmar. Helt slut av både promenad och solgass. Så nu blir det hemmagjord potatissallad till middag och sommarchoklad till dessert.

Imorgon: Håller vädret i sig så blir det mer skärgårdsäventyr, och tanken är att packa ihop en picknick-korg och bege sig till en härlig solindränkt klippa och tillbringa hela dagen där. Kontentan är att jag inte har ett skit att skylla på egentligen. Det är bara det att jag knappt är vid datorn. Så mitt problem är inte uppkoppling. Mitt problem är att jag har drabbats av total och innerlig avkoppling.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! jag ska tattuera mig om ungefär ett halvår men kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska tattuera in. har du några tips om vad du tycker är fint skriv gärna det i en kommentar till mig tack!
puss/ louise ewing.

Fanny sa...

because you're worth it, pinglan. avkoppling regerar över uppkoppling. puss. <3 (fnissar över lösenordet jag fick idag: "afull" aaa full)