lördag 18 juli 2009

En härlig skärgårdsdag i bilder

Här är en bild på Kastellet i Vaxholm. Taget under ett anfall av kamera-parkinson kombinerat med vågskvalp.

Här är Kastellet i Vaxholm. Taget utan kamera-parkinson. Det blev lite bättre.
Grinda. Härliga, härliga Grinda. Här tillbringade vi hela dagen på en klippa och mumsade hemmagjord potatisssallad, mozzarella-mackor, glass och fika.

Den lilla havfrulainen sitter på en sten vid havet och ser ljuv ut. Tacka för det när jag gav fotografen så noggranna instruktioner: "Du tar en bild när jag tittar ut över havet. Jag ska se ut som att jag inte vet om att jag blir fotograferad. Och det måste bli bra för jag vill inte gå ner till den där slemmiga, halkiga stenen fler gånger..."



1 kommentar:

Fanny sa...

Snyggt, pinglan. Och bra fotat också faktiskt. :-) <3