måndag 6 juli 2009

Jag sammanfattar helgen.

Det är rätt lätt sammanfattat eftersom mamsen lagat mat, förmodligen ända sedan vi åkte till USA, så jag har helt enkelt ätit i tre dagar. När jag ibland slutade tugga kom mamma och sade: "Va liiite ty ääääteeer, ny taar ty liite till". Och när vi sedan hade ätit lite till sade hon: Nuuuu kan vi pörja krilla!!! Så vi grillade. Och åt. Hela helgen. En gång dukade hon faktiskt av och då tänkte jag att vi kanske ätit färdigt. Efter en tystnad på 45 sekunder hörde jag henne hojta: "Tåååååååttaaa, nu äte vi tååååttaaaa!!"

Ja-a. Det var min helg det. Dax att surfa in på stretchbralla.nu

3 kommentarer:

Fanny sa...

HAHAHAHAHAHA. Låter heeelt underbart. Ser fram emot shopping-, hår- och förhoppningsvis badäventyr nästa vecka. Puss pinglan. <3

Digidiva sa...

me too! har lagt in en beställning på sol så håll tummarna!! pussokram!

rewdboy sa...

kan man hyra din morsa?