måndag 4 oktober 2010

Pittflogg!

Ja, då var det floggdags igen då. Efter en både bra och dålig vecka inser jag att kroppen håller kvar i fläsket mycket hårdare än man skulle kunna tro. Jag har inte ätit en godis, inte druckit en droppe alkohol, inte stoppat ner nånting onyttigt OCH hållit mig till och med lite under det antal kalorier jag ska stoppa i mig. Så långt är ju allt bra. Det som är dåligt är att jag efter ynka två träningspass blev så sjuk att jag inte kunde släpa mig ur sängen. Träningen gick kort och gott åt helvete. Så vad är resultatet? Well, jag har inte gått ner ett gram. Faktiskt inte ett gram. Däremot har två centimeter i omkrets försvunnit ut i någon slags feberdimma. Så för den här veckan gäller att få snuvan att dra åt h-vete, fortsätta äta nyttigt, powerwalka och vinka hej då till åtminstone en halv valk till. Fortsättning följer!

Inga kommentarer: