lördag 23 oktober 2010

Och imorgon drar Hälsocampen igång på allvar!

Fy farao, vad en månad går snabbt. Ja, vi har faktiskt haft fyra veckor på oss att ladda upp för den här kommande veckan. Jag har tyckt att jag skött mig hyfsat med både mat och träning. Jag var ju sjuk första veckan, men sen har jag gått och intalat mig själv att jag är rätt bra ändå. Och nu ska vi åka imorgon. Redan imorgon!! Plötsligt vet jag inte om jag orkar lyfta en normallång björkpinne utan att få ett astmaanfall. Jag vet inte om jag kan gå på löpband utan att bli yr. Och tänk om vi får helt mystisk mat. (Jag smsade coachen igår och frågade om det fanns kaffe. En del såna hälsomänniskor dricker ju bara havrejuice och sojasaft. Det fanns kaffe. Alltid nåt.) Och tänk om maten är så mystisk att jag inte kan äta den och blir ännu svagare och dör i nån skogsglänta i Rättvik, medan alla andra skrattar och springer till Narvik för de har laddat så bra!! Sånt här snurrar i min skalle helt på riktigt. Jag har varit hur cool som helst ända fram till nu. Plötsligt slog det mig bara vad jag gett mig in på. Tre träningspass om dagen i sju dagar! Om jag kan så kommer jag nog uppdatera litegrand här under veckan. Håll tummarna för att jag överlever. Det gör jag.

Inga kommentarer: