måndag 18 oktober 2010

Flogg-flogg och bling-bling!

Höll ju helt på att glömma bort att flogga! Det blev lite vin både i fredags och lördags så jag var något orolig när det var dags för vägning/mätning imorse. Samtidigt så känner jag ju att kläderna sitter lösare så jag tänkte att jag kan inte ha barbapappat ihop totalt. Så gick det bra då? Ja och nej. Jag har gått upp 400 gram, men samtidigt har ytterligare en centimeter försvunnit i midjan. Och eftersom poängen någonstans är att bli av med magvolangerna så struntar jag i vågen och gläds åt den försvunna centimetern. Min målsättning var alltså att bli av med 14 centimeter allt som allt och nu har 4 av dem redan gått upp i rök. Det ska jag fira genom att gå en smyckeskurs ikväll. Jag kanske gör mig ett supertajt skärp i silverlera, vem vet . :)

Inga kommentarer: