onsdag 7 april 2010

Påsk påsk fantastiska påsk

Hur lång ledighet man än har, tycker man alltid att man borde haft en enda dag till. Och visst var det så under påsken också, men jag måste samtidigt säga att jag hann med en hel del saker!

- Skärtorsdagsmiddag hos oss med Jocke och Jonas. Detta inkluderade en glutt på Gustafs nya lägenhet och avrundades med öl på Musslan.
- Fredagen var lugn, tv-och godisspäckad
- Lördagen var det utgång med Fanny och vi gjorde uteserveringspremiär på Medis. Dessutom mer än två veckor tidigare än förra året! Såna rekord gillar jag.
Jag hann även med att shoppa, långpromenader både i Hagaparken och runt norr mälarstrand. Och sen var jag och Magnus och kollade runt i lite inredningsaffärer också. Man kan säga att jag var mer intresserad än Magnus. Eller så blev han bara hemmastadd väldigt fort....

Inga kommentarer: