fredag 30 april 2010

Festlig valborgshelg börjar nu!

Idag: Picnic i Vasaparken. (Ja det ska tamigfan gå om jag så måste klä mig i bävernylon och ekorrhudar) När vi är lagon nedkylda beger vi oss till lämpligt etablissemang och värmer oss. Inga brasor. Bara drinkar. Kommer bli mycket bra.

Imorgon: Då beger vi oss iväg till Stjärnholm där fina Patrik och Annika ska fira att de inte längre behöver leva i synd. Det kommer bli ett fantastiskt bröllop och jag känner redan att risken för lipsills-olympiad är stor. Kommer bli så otroligt, megasuperduperbra.

Söndag: När bröllopsdimmorna lättat någorlunda äter vi alla gemensam slottsfrukost innan det är dags att bege sig hemåt igen. Det kommer också bli mycket bra.

Ja-a,vad säger man. Jag känner att jag älskar den här helgen, så det är väl lika bra att låta den börja då. Ha en underbar valborg allesammans!

Inga kommentarer: