onsdag 7 april 2010

Ett finskt påskägg. Minst lika kul som kinderegg. Eller inte.

Ja just det, efter mediskvällen, som blev ganska lång, kom jag tydligen hem och tyckte det var dags för en model-sejour. Jag minns det inte direkt, men det här är nog en sån gång när en bild säger mer än tusen ord, så håll till godo!

Vid allra första försöket var det tydligen svårt att hålla reda på iphonens enda knapp.

Vid andra försöket börjar jag känna att jag är på gång. Man ser tydligt hur nöjd jag verkar vara: här ska skapas, kreeras, poseras, dokumenteras.
Till sist, insåg jag tydligen ändå att det var för lite styrsel och för mycket vin i fotografen, tog en grimasbild och gick och lade mig. Jag kan säga att jag inte fotade alls nästa dag. Och jag gick absolut inte förbi några speglar.

Inga kommentarer: