fredag 2 oktober 2009

Tänker ni någonsin på hur ni ser ut när ni åker kollektivtrafik...? Det gör inte jag men det kanske är dags att börja. Igår åkte jag lite tunnelbana och hann inte mer än gå av innan en person kommer fram och säger:
- Hej, hittar du..?
- Va..?
- Ja, vet du vart du ska..?
-Eeh..jaaa det gör jag!

Jag vet att det inte är mig Lady Gaga sjunger om i sin pokerface-låt direkt. (Man ska nog vara semi-blind för att inte se på mig vad jag känner/tycker...) Men det säger jag att om jag inte såg ut som på bilden nedan var hela grejen jäkligt underlig.



Sen blev dagen ännu konstigare. Tanken vara att äta lunch i Kista. Vi bestämde att vi nog inte ville det, hoppade i bilen, åt lunch med efterrättsbuffé på strix och sedan åkte vi till en golfbana. Jag som inte ens kan säga "chippa" utan att direkt tänka "dippa" , stod alltså plötsligt med en klubba i händerna och försökte chippa. En lite underlig insikt var att jag tyckte det var...jätteroligt. Så nu går jag omkring och oroar mig för att jag håller på att förvandlas till en golfare. Ha en härlig helg alla ni andra! :)

2 kommentarer:

Fanny sa...

NEEEEEJJJJJ! Inte golf. Snälla????? Please....

poobla sa...

Jooooooooooooo! Golf! Snälla!! Pleeeeeeeeaz.....