onsdag 7 oktober 2009

Ber om ursäkt för bloggtorkan

Ja, ungefär vid den här tiden på året, varje år, så drabbas jag av total oinspiration. Jag tror det är för att stenålderskroppen och knoppen egentligen vill gå i ide. "Ugh kallt, mörkt, mat slut, hitta grotta, sova till maj." Det är tyvärr inte så accepterat i vår moderna tid att gå i ide så för tillfället går all mental styrka åt till att tänka positivt. " Ååh hösten är ju så mysig. Det är så vackra färger och det är så hääääärligt att ta på sig tjocktröjan och ta en frisk promenad." Jag intalar mig själv det så hårt att jag till slut tror på det.

Det som är bra med den här lilla svackan är att jag brukar återkomma med dubbel styrka. Det är helt enkelt en svacka som är nödvändig för att saker och ting ska bli bättre. Jag säger som Arnie: I´ll be back!

Inga kommentarer: