tisdag 27 oktober 2009

Jädrars vad tiden springer iväg!

I helgen var det full rulle med svärföräldrar på besök, allmänna festligheter, besök på bergianska och så dinosauriekväll på söndagkvällen. Jag tog självklart massor av bilder som jag tänker att jag ska visa för barnbarnen en dag. Så för att verka antik-chic ska jag blåljuga och hävda att när mormor var mindre gammal fanns det minsann dinosaurier.
Så igår kände jag mig då lite härligt måndags-crazy och körde ett streetdance-pass. För er som inte vet så går det ut på att man vrider och vänder kroppen i massor av helt onaturliga poser. Dessutom såg det mer ut som en epileptiker som rökt svamp än så där skönt street-creddigt. Så idag har jag en satanisk träningsvärk på grund av den där epileptic-dansen då. Och vet ni vad jag gör?? Jo, jag tar på mig högklackade stövlar!! Inte bara det, jag stapplar till Gamla stan i dem. Fanken vad de stackars fötterna ska lida för att hjärnan har otur när den tänker....

Inga kommentarer: