onsdag 23 september 2009

Hösten är härlig för håret!

Nu har jag satt upp barret/burret i en liten ful bulle á la lilla huset på prärien, men innan dess...Jösses, jag vet inte ens hur jag ska börja förklara det där kaoset jag har på huvudet. Det är liksom inte skapt för att vara utomhus överhuvudtaget. För att försöka ge er en bild så tror jag nåt sånt här kommer ganska nära sanningen:

Tänk er att Don King fattar tycke för ett penntroll. Han kanske bjuder penntrollet på 3-4 budweiser. Ja vafan han är nog inte snål så ett par jellyshots kanske också slinker med. Tänk er sedan att Don King och penntrollet hyr ett motellrum och tar sig en sängfösare till någon Absolute Barry White-collection. Vips, så sliter Donkan ut pennan ur trollstjärten och parkerar sin kärlekspåle där istället. Nio månader går och ut kommer ett kärleksbarn. Ja, då har ni det. Så ser jag ut idag. Mitt eftermiddagsprojekt blir att köpa hårgelé som klarar atomkrig. Eller kanske en gammal, hederlig mysse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har placerat bilder i mitt huvud som jag inte vill ha där!

/Heli

Digidiva sa...

Hahahaha! Förlåt, förlåt, förlåt!