fredag 6 juli 2007

En bra fredagstradition!

Tänkte bara berätta för er om hur en vanlig fredag är på mitt jobb. Det är så att vi varje fredag får godis på jobbet. Förutom att det så klart är gott så är vi allihopa giriga små gottegrisar och blir följdaktligen extremt sockerhöga så här fram emot sena eftermiddagen. Det var naturligtvis också i ett sockerrus som en ny, fin fredagstradition föddes: Att ge valfri kollega två runda godisar och en lång. Och det är jätteroligt därför att...ja ni kan ju titta själva:

http://www.mobilblogg.nu/yoakeem/2007/07/06/16:05:18/jag_har_blivit_ollad.html


Ha en riktigt trevlig helg allesammans! :-)

5 kommentarer:

fanny sa...

Jag är så avundsjuk för ni verkar ha så skoj på jobbet. Vi har visserligen också skoj, men inte på samma sätt. Men nu får du vara avundsjuk på mig, för JAG HAR SEMEEEEEEESTER! Pilutta dig! *hoppar upp och ner och räcker ut tungan*

Digidiva sa...

HAHA. Det är jag, det är jag! Ha det fantastiskt men kom snart tillbaka så vi kan hitta på mera skojsigheter !!

fanny sa...

ja, vi ska ju inte åka så långt hahaha. till östergötland - stället med sveriges näst fulaste dialekt hahaha. fast jag tycker den är charmig. H lider varenda sekund *fniss*

Anonym sa...

Jag fick världens bästa en lång och två runda godisar på min 18-års dag. Ska se om jag kan gräva fram fotot någonstans...

/Katarina

Digidiva sa...

Katarina, jag väntar ivrigt på godis-fotot!:-)