torsdag 19 januari 2012

Test av saltvatten.

Jag har nu testat gårdagens inköp: saltvatten. Eller förlåt det heter naturligtvis inte saltvatten. Produkten heter "oceanmist". Havsdimma låter lite mer besjälat och kommersiellt än saltvatten antar jag.

Strunta i att bilden är lite "åkt fast för narkotikainnehav"-suddig, orkade inte posera så jag knäppte bara av ett foto. Frisyren är inte perfekt på nåt sätt den heller, borde klippt mig för länge sen osv osv, MEN nu ska ni höra på mirakel. Det ligger faktiskt där jag lade det. Alltså, jag skojar inte. Mitt hår som brukar jäsa till ett ostyrigt friss så fort jag går utanför dörren har alltså legat kvar precis där jag lade det imorse! Jag har sprungit runt halva stan, det har blåst från alla möjliga håll och det enda jag behövt göra är att då och då svepa bort luggen ur ögonen. Vem hade kunnat ana. Det är alltså saltvatten som är det nya hårspray. Tummen upp för oceanmist alltså. Här ska bunkras.

Inga kommentarer: