onsdag 3 mars 2010

Vinterkoma eller vårväntan?

Jag vet inte riktigt vilket det är men jag är bara oerhört blogg-oinsipirerad. Ber om ursäkt för att jag är lika kul och intressant som en säck murbruk för tillfället. Jag tröstar mig själv med att en blogg är precis som livet: Det går lite upp och ner. Det hör liksom till. Det är desto mer fart där ute i det där analoga livet både ur privat- och jobbsynpunkt. Igår var jag på bio med tillhörande efterfilmen-vin. Det var första gången filmen visades för en livepublik och producenten och regissören höll ett fint välkomsttal och satt med oss i publiken. Filmen heter Änglavakt och är en märklig men vacker film. Jag kan faktiskt verkligen rekommendera den. Imorgon blir det girls night out med tillhörande champagne (misstänker jag) och svoosh så är det helg igen! Mellan allt detta jobbar jag, drömmer om Italien, drömmer liiiiiite om New York och hoppas på att snösatan ska försvinna så att man kan bränna upp vinterkläderna och shoppa en ny fin vårstass. Och framförallt: Matcha vårstassen med ett glas rosé på en uteservering!!!!!

2 kommentarer:

Patrik sa...

Murbruk kan ibland va rätt rolig (för mig som gillar att renovera) och jag tycker att din blogg är bra!

Digidiva sa...

Tack, tack ,tack Patrik,det värmer att höra! Och dito!