onsdag 17 mars 2010

Veckans happenings så här långt!

- Jobbat. Mycket.
- Gått i skidspåret vid Skeppsbron. Kände mig jättespeciell ända tills jag såg på nyheterna att någon kört sin bil där. Alltid finns det nån jävel som ska vara värst.
- Fått tillbaka shoppinglusten. Den dog totalt nånstans i samband med första snörusket, så det känns härligt att den är tillbaka.
- Jag har fått en bankdosa som är ungefär i samma storlek som en truck. Vad jag vet kan den inte göra något annat än alstra koder. Sitter det en liten man därinne och hamrar fram koderna eller varför måste åbäket vara så gigantiskt undrar man??
- Jag funderar på att chansa friskt och slänga upp vinterkläderna på vinden. Man ska ju frysa in våren. Tror jag.
- Jag har upptäckt Stockholms kanske billigaste lunchställe. Mitt på Kungsgatan. Thaimat som räcker i tre dar för 60 balubas. Jag tror man får åka bra långt utanför stan för att knäcka den dealen!
- Sen har jag även försökt inhandla en ansiktscreme. Jag insåg efter en lång föreläsning av expediten att jag kan lika mycket om den världen som om atomforskning. Men man kan tydligen stoppa de sju ålderstecknen,(Redan där framgick min okunskap, jag kan bara en enda sketen en: rynkor)tiden, krig, sjukdomar, fattigdom och med lite tur även bli smal, rik och solbränd. Om man bara kan tänka sig att betala fyrsiffriga summor för dessa nanoteknologiska små mirakel. Jag fattade ingenting. Jag är bara lite torr i ansiktet. Så jag köpte ingen kräm.

Nu måste jag jobba lite igen, men jag återkommer snart igen med nya, spännande rapporter ur mitt fantastiska, spännande liv!

3 kommentarer:

Anonym sa...

L'Oréal Revitalift.

/Heli

fanny sa...

håller med Heli. funkar. men jag har bytt upp mig till L'oreal Collagen Re-Plumper. funkar bättre. på mig iallafall.

Digidiva sa...

Tack brudar! Ska testa båda. Dock inte samtidigt.;-)