fredag 3 april 2009

TGISF!!!

S:et står självklart för "sunny". Om ni inte redan sprungit ut i solen så tycker jag ni ska göra det. Jag ska försöka fasa ut mig själv från kontoret så snart det bara går. Det är mycket som ska hinnas med under helgen så det är bara att ladda med allt solljus som går och trycka gaspedalen i botten. Jag ska bland annat:

- Försöka hinna gå på tre (!!!) födelsedagsfester. Går inte det så får jag nöja mig med två.
- Shoppa.
- Vara i solen. Alltså bara sitta rätt upp och ner och vara. Och njuta av solen.
- Promenera i solen.
- Städa lite (väldigt lågprioriterat dock. Börjar dammråttorna anfalla får jag tänka ut nån strategi då)
- Lite träning kanske kan klämmas in. Eller inte.


Jag känner att bara solen fortsätter skina så är jag väldigt nöjd med vad som än händer!

Trevlig helg allesammans!

Inga kommentarer: