onsdag 15 april 2009

Jag har varit på äventyr.

Jag hade inte planerat att det skulle bli något äventyr. Det skulle vara en alldeles vanlig morgonpromenad längs med Karlbergskanalen. Jag tycker det är fint där. Eller....det VAR fint där. Nu är det mest farligt. På bilden nedan ser ni de jättefarliga kanal-ockupanterna. De kommer alltid i hotfulla horder. De är alltid fler än de där charterresenärerna som tjingar alla badstolar med sina handdukar. De skränar och skrålar. Om jag hade gått närmare skulle jag säkert blivit skallad. Ni ser ju den lilla pricken längst fram i bild? Jag är säker på att den planerade att gå till attack mot mig! Jag ville så gärna ta en bra bild för att visa er allt det farliga. Men ni fattar ju att det hade blivit med livet som insats så det gick helt enkelt inte. Imorgon ska jag gå en annan väg. Med mer asfalt och mindre kanadagäss.

Inga kommentarer: