fredag 17 april 2009

Då var det fredag igen.

Veckorna passerar förbi snabbare än nike-svooshen, och fredag kommer nästan utan att man fattar hur det gick till. Så, har det hänt nåt intressant den här veckan? Absolut! Hör bara:

- Jag har börjat med mönstrade strumpbyxor. Är inte det ett vårtecken så vet jag inte vad!
- Jag försökte göra uteserveringspremiär men de stängde stället mitt framför ögonen på mig. Då var klockan halvsex på kvällen....
- Jag snubblade på melody clubs gitarrfodral.
- Jag har tränat. En gång.
- Jag har på mig en grön kofta idag. GRÖN! Vet ni hur mycket färg det är för nån som klätt sig lika kulört som nån slags matrix-vampyr hela vintern. Nästan så jag själv blir bländad.
- Igår kollade jag på antikdeckarna. Där var det med ett konstverk som hette "den dövstumma negern". Det var så opolitiskt korrekt så jag verkligen vaknade till. (Ja, jag är medelålders, jag får titta på antikdeckarna)
- I helgen ska jag kanske göra uteserveringsförsök två. Finns ju filt och värmelampor.

Nu ska jag börja med att ta den dagliga prommisen i rålis. och den blir faktiskt trevligare och trevligare för varje dag.

Och apropå trevligt, ha en riktigt trevlig helg allihopa!

4 kommentarer:

Fanny sa...

hahaha spooky. jag har OCKSÅ en grön kofta på mig idag. illgrön!!!! du vet ju hur min garderob ser ut annars... svart, svart, grå, svart...

rewdboy sa...

det som är mest spooky är att du nu är så gammal att prommisar är ditt största nöje i livet. det borde vara mer rebelliska grejer som att klottra eller åka skateboard på parkbänkar i kungsan.

Digidiva sa...

rewdboy-> jag är chockad över att du reagerar på prommisarna men INTE antikdeckarna. Jag hade förväntat mig hardcore panscho-mobbing:-D

Digidiva sa...

fanny-> Det ÄR spooky!!! klädkoordinerade by tankeläsning. Eller nåt:)