onsdag 28 november 2007

Jag är så sjukt smart så jag måste nog höra av mig till NASA!

Hur då undrar ni? Här kommer de tunga bevisen:

1.) Jag har färgat om håret. Från blond till brunett. Jag kände IQ-nivån stiga för varenda liten droppe färg jag fick i håret. Jag kände det genom att jag först satt och tänkte på nya skor och nya kläder, sen kände jag för att göra en sudoku, och när vi var klara ville jag köpa dostojevskijs samlade verk.

och så är det det här forskningsrönet då:

2.) Enligt Sunday Times har en amerikansk studie visat att ju större skillnad det är på höfter och midja desto bättre klarar kvinnorna olika intelligenstester. Orsaken kan vara att det extra fett dessa kvinnor har i sina kroppar kring lår och höfter innehåller Omega 3-fettsyror.

Så där har ni det. Jag ska ringa till NASA och säga: Hello. I have brown hair. I also have fat. When do you want me to come over and start building rockets...?

1 kommentar:

rewdboy sa...

händer inte mycket på den här bloggen