tisdag 6 november 2007

experiment: hur mycket kan man knöla in en och samma vecka?

Förra veckan hann jag:

- Åka till istanbul. En stor grej där är att lägga sig spritt språngande naken på en skållhet marmorplatta. Där ligger man och blir bankad gul och blå av skäggiga tanter. Det kallas badhus.
Resten av resan var mest en lång fest för att bli av med både fysiska och psykiska men efter denna märkliga upplevelse.

När jag kom hem till Sverige hann jag med följande:

- Fira tio-årsdag med kära sambon

- Gå på halloweenfest.

- Gå på aw i största allmänhet

- jobba som en stolle


Vad jag inte hann:

- Sova
- Blogga
- Softa

Så. Kort och gott så har denna vecka varit nån slags infasning tillbaka in i verkligheten igen. Jag börjar faktiskt känna mig som folk igen. Så hej! Hej på er allihopa. Händer det nåt skoj snart? Jag är på!

Inga kommentarer: