måndag 13 februari 2012

PT-skolan- så mycket mer än bara träning.

Herregud vad trött jag är. Och vad lycklig jag är. Det tär både fysiskt och mentalt att kliva upp fem på morgnarna, ha 12 timmar långa dagar i skolan och sen försöka plugga och ha någon slags träningsregim på det. Ändå saknar jag det nu fast min kropp väldigt tydligt visar att den behöver all vila den kan få. Är lite febrig, lite matt och alla muskler ömmar. Till och med håret gör lite, lite ont tror jag. Jag har träffat så fantastiska människor och skrattat så mycket och haft det så jäkla roligt mitt i allt slit att det är helt overkligt. Ska skriva mer så fort jag vilat upp mig lite. Tills dess så kan jag bara hålla med klasskompisen som skrev på facebook. Jag har fått 27 nya roliga, underbara, fantastiska kompisar. Hur grymt är inte det?

Inga kommentarer: