lördag 1 januari 2011

Ha ett gott 2011!!

Igår avslutade jag 2010 på starkast tänkbara sätt med massor av god mat, mycket skratt och kanske lite, lite för mycket champagne. Det ömmar i alla fall i håret idag så det kan bero på champagnen. Just på grund av mina hårplågor orkar jag inte heller blogga alltför djuplodande, men jag vill säga två viktiga saker:

1.) Gör 2011 till ditt mest fantastiska år. Låt varje dag bli ett mästerverk. Skratta mycket. Njut mycket. Lev mycket. Det är du värd. :)

2.) I år kan vara året då Fredde Ljungberg kommer ut ur garderoben. Jag har förutsett den här händelsen några år nu. Och precis som tidigare år vill jag säga: Fredde. Kom ut. Det är varmare och glittrigare på andra sidan. Och vi gillar dig. Med eller utan garderob. Med eller utan boll.

Ha ett underbart 2011 allihop!


Inga kommentarer: