måndag 20 december 2010

Bruce-bloopers!

Okej, det här är inte det roligaste jag sett i hela mitt liv, men, och det är ett stort men, det var så otroligt befriande att se Bruce Willis skratta lite så bara det gör det sevärt. Jag har i flera år misstänkt att han är baklänges-botoxad så att han alltid har pannan full av "jag löser en svår ekvation inuti, försöker se sexig ut utanpå"-rynkor och att hans mun eventuellt fastnat i det där sneda vinkelflinet. Men nej, han KAN ju faktiskt skratta. Det känns lite skönt att veta på nåt vis. Dessutom kan det ju vara början till en helt ny karriär för Bruce-guben. När Dolph visade att han kunde skratta, tackade vi omedelbart genom att göra honom till melodifestival-värd. Så jag får väl avsluta med ett privat meddelande till Bruccan då:

Brus, ju may get letters from the channel es ve te and a program called melodifestival. They also like explosioner. A lot. Have you ever heard about this longhaired, poodle-looking man called E-type..? You boys could have one hell of a pyro-fest.

I alla fall, god jul på dig, eller i mean, hard christmas eller what you egentligen like for macho. Hej då.


Inga kommentarer: