tisdag 13 juli 2010

Jag och Gelia är sooooo over!

En vacker relation på intensivläge tog snabbt slut eftersom Gelia, (den slöa subban) bara slutade fungera. Två dagar var hon en frisk fläkt. Två sketna dagar!! Vi ringde till affären där vi hämtade henne. Förvisso en snäll affär som gärna gav oss pengarna tillbaka. Men vi vill ju inte ha pengar vi vill ha en fläkt så man kan sova, leva, vara! Men nej, det finns inte en fläkt att uppbåda i hela stan. Jag känner hur jag börjar bli mer och mer värmedesperat så ni ska inte bli förvånade om ni hittar mig sovande i frysdisken på ert lokala ICA. Och ska ni handla något där så försök sträcka er efter frysärtorna utan att väcka mig. Det skulle jag uppskatta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skicka din adress till mig så fixar jag en ny fläkt. marcus.leijon@gelia.se