måndag 7 juni 2010

Vad man kan hinna med under en helg!

På fredagen hann jag bli både döv, nerstänkt med skumpa och aw:roséad. Det var bara det sistnämnda som var trevligt, de första två "insatserna" stod ett studentgäng för. De ockuperade halva Rörstrandsgatan och vägrade släppa förbi folk. Sedan blev det en stillsam aw på grappa.

På lördagen tittade vi traditionsenligt på Maran och tyckte synd om alla som sprang och ojade oss över ett par glas vin. Efter det sprang jag iväg till East för drinkar, in på Rigoletto för att se Sex and the city 2 (Ja det är kanske inte något historiskt mästerverk, men den var faktiskt rätt underhållande.), och till slut avrundade vi kvällen på Monarki. Och på Monarki kom den supertrevlga kvällen som vanligt med ett glas vin innan jag ens hunnit beställa något. Dessutom blev vi stammisar! Mycket trevligt.

På söndagen skulle vi försöka köpa balkongmöbler. Jag tror att jag kanske upptäckt det enda man inte kan köpa i stan. Man måste tydligen ut till nåt ruska och juska och pluska och fluska långt ute i h-vete för att köpa utemöbler. Så det blev en macbook pro istället. Inte så illa det heller.:)

Fanny till vänster i Jimmy Choos, jag till höger i Steve Maddens. Vet inte hur Fanny känner sig, men det blir fan mockasinvecka för mig. Skorna är pure evil. Snygga, men pure evil!

Min stammis-nyckelring. Gilla, gilla, gilla. :)


Kommentarer överflödiga tror jag. Macbook pro och jag kommer trivas finfint tillsammans. Det är jag helt övertygad om.



Inga kommentarer: