lördag 5 juni 2010

Hej i solskenet!

Sommaren är verkligen, verkligen här nu. Det är hur fantastiskt som helst! Det mindre fantastiska är ju så klart att bloggen som vanligt blir lite lidande. Efter att ha varit svältfödd på sol och värme under så lång tid så måste man maximera tiden i solen och minimera tiden framför datorn. Hur som helst så har veckan som gått varit jättehärlig på många plan. Jag har haft på mig kortärmat hela veckan. Jag har alltså INTE helgarderat med jacka, kofta eller nånting. Idag blir det lite solsken igen, eftersom jag ska titta lite på marathon, sen blir det bioafton inklusive cosmopolitans eftersom jag äntligen ska gå och se SATC 2 med fina Fanny.

Just det, igår hamnade jag mitt i en studentklunga och blev både döv och nedstänkt med skumpa. Som om inte det var nog så vad ser jag utanför granndörren...(Det blev hej då hemmakväll och, hej hej uteservering...)

Inga kommentarer: