onsdag 27 januari 2010

Saaaatan vad dagarna går fort!

Trots snöstorm och allmän väderskit så snurrar dagarna förbi i en ruskig hastighet. Vilket är bra för då kommer det (förhoppningsvis) bara säga *poff* så är det vår. Ett bra sätt att vänta in våren är att fylla dagarna med roliga saker att göra. Ide är ju inte riktigt ett alternativ om man inte har fyra tassar och gillar honning.

I helgen som gick hann jag med IKEA, Avatar 3D, vietnamesisk middag, drinkar hos J&J, fika med en kompis som inte bor i Sverige och som var och hälsade på i stan. I veckan har jag värmt mig i söderhavet och nu är det snart helg igen! Och det är inte vilken helg som helst heller. Två födelsedagshjältar ska firas och två fester skall alltså festas. Jag hoppas på att dagarna fortsätter vara händelserika och skojiga så att tiden rusar iväg. Egentligen vill jag ju att det ska vara maj, att uteserveringarna ska öppna och att jag inte ska behöva frysa mer. Det är väl ändå inte för mycket begärt...?

Inga kommentarer: