tisdag 29 maj 2012

JAAAAAAAAA!!

I fredags var en otroligt lycklig dag. Jag klarade äntligen sista testerna och fick min efterlängtade internationella PT-licens. Allt pluggande och kämpande tog mig äntligen i mål. Ensam är så klart inte stark så som tur är har jag fått mycket hjälp, pepp och stöd. Ibland har jag fått små sms med heja-rop och allmänt pepp från vänner. Bara det att vänner hör av sig när man själv håller på och drunknar i läxor har gett den där extrakraften som tagit mig hela vägen. För det har så klart inte varit skitkul att säga "nej" till en massa roligheter, men jag har varit tvungen att satsa 100%. Och nu, nu är jag alltså klar. Alldeles lagom till den ljuvliga sommaren. Och jag vet att jag kommer njuta av den så mycket mer när jag kämpat hela våren och dessutom har uppnått mina mål. Ett glas rosé anyone..? :)

1 kommentar:

rewdboy sa...

Vi tar en bärs här i Chickan för dig!