onsdag 10 februari 2010

Dagen då jag pratade med Sveriges argaste man.

Kort historik: Jag vann en auktion på Tradera för ett tag sedan. Det är ju jätteroligt. Mindre roligt är att jag aldrig, aldrig, ALDRIG någonsin bytt kontaktuppgifter där. Så nu har det anlänt ett paket till tjottaheiti, som jag inte riktigt orkar åka till. Tänkte då att ett smidigt litet telefonsamtal skulle kunna lösa dilemmat. Man är ju en modern människa. Så jag ringer. Så här låter det:

Arga mannen svarar(j*vligt högt): JAAAAA??!?!?!?!
Jag (efter ministroke): Eh...ja....oj...hej...oj...jo, jag har fått ett paket levererat till er. Skulle ni kunna skicka det till stan...?
Arga mannen: NEJ!!!!!!!
Jag: Oj, nehej ..*host*...jaha. Hur länge ligger paketet kvar då...?
Arga mannen: TRETTI DAGAR!!!! *klick*

Ja, kan ni tänka er. Han gjorde faktiskt det där man bara ser i amerikanska filmer. Han lade på utan att säga hej då. Jag kan ju ha fel, men jag tror inte han gillar mig nåt vidare....